Αθανασίου Διάκου 9 Άμφισσα Τηλ:6972698643                      fax:                      

Aντιδράστε, δυναμώστε τη φωνή της Ελλάδος στο κέντρο αποφάσεων.

H μόνη λύση για την ανατροπή του κατεστημένου των σκανδάλων , της κακοδιαχείρισης του δημοσίου χρήματος και της ατιμωρησίας των υπεύθυνων.

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ ΣΤΟ ΕΥΡΟΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ Το ντοκουμέντο

Το ντοκουμέντο
Η «ΑΙ» δημοσιεύει το πλήρες κείμενο του ψηφίσματος του Ευ­ρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με την Ευρωπαϊκή Διευκόλυνση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότη­τας και τον Ευρωπαϊκό Μηχανι­σμό Χρηματοπιστωτικής Σταθε­ροποίησης, το οποίο εγκρίθηκε ομόφωνα από όλους τους βουλευ­τές του ευρωκοινοβουλίου στις 7 Ιουλίου 2010 και στο οποίο γίνεται μνεία όλων των προηγουμένων εγκρίσεων που δόθηκαν από την Ευρωβουλή, ώστε να δημιουργη­θεί ο Μηχανισμός του Συμφώνου Σταθερότητας, με βάση τον οποίο δημιουργήθηκε το «Μνημόνιο».
Χωρίς την ύπαρξη του οποίου (Μηχανισμού) η Ελλάδα θα είχε πτωχεύσει ήδη από τις 19 Μαΐου 2010.
Το ερώτημα στο οποίο καλείται να απαντήσει τόσο το επικοινωνιακό επιτελείο της Ρηγίλλης, όσο και προσωπικά ο Πρόεδρος του κόμματος κ. Σαμαράς, είναι το εάν συμφωνεί με τους ευρωβουλευτες του και φυσικά με τον Αναπληρωτή Τομεάρχη Οικονομικών της Ν.Δ.

Έγγραφο συνόδου 1.7.2010   Β7-0410/2010

ΠΡΟΤΑΣΗ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ
Εν συνεχεία της ερώτησης για προφορική απάντηση Β7-0095/2010 σύμφωνα με το άρθρο 115, παράγραφος 5, του Κα­νονισμού σχετικά με την Ευρωπαϊκή Διευκόλυνση Χρηματο­πιστωτικής Σταθερότητας και τον Ευρωπαϊκό Μη­χανισμό Χρηματοπιστωτικής Σταθεροποίησης και σχετικά με μελλοντικές ενέργειες Sharon Bowles εξ ονόματος της Επιτροπής Οικονομικής και Νομι­σματικής Πολιτικής

Β7-0410/2010
Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με την Ευρωπαϊκή Διευκόλυνση Χρηματοπιστωτι­κή; Σταθερότητας και τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Χρηματοπιστωτικής Σταθεροποίησης και σχετικά με μελλοντικές ενέργειες το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο,
- Έχοντας υπόψη: τη συνθήκη για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ), και ιδίως τα άρ­θρα 122 και 143,
- έχοντας υπόψη τους όρους αναφοράς που δια­τύπωσε στις 7 Ιουνίου 2010η ευρωομάδα, σχετικά με μια Ευρωπαϊκή Διευκόλυνση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας,
- έχοντας υπόψη την απόφαση της 7ης Μαΐου 2010 των αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων της ζώ­νης του ευρώ,
- έχοντας υπόψη την ανακοίνωση της Επιτροπής, της 12ης Μαΐου 2010, σχετικά με την ενίσχυση του συ­ντονισμού της οικονομικής πολιτικής (CΟΜ (2010)0250 τελικό),
- έχοντας υπόψη τον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 407/2010 του Συμβουλίου, της 11ης Μαΐου 2010, περί δημιουργίας ενός Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Χρημα­τοπιστωτικής Σταθεροποίησης,
- έχοντας υπόψη τον κανονισμό (ΕΚ) αριθ. 332/2002 του Συμβουλίου, της 18ης Φεβρουαρίου 2002, για τη θέσπιση ενός μηχανισμού μεσοπρόθε­σμης οικονομικής στήριξης του ισοζυγίου πληρωμών των κρατών μελών,
- έχοντας υπόψη τη δήλωση της 7ης Μαΐου 2010 των αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων της ζώνης του ευρώ, έχοντας υπόψη τα συμπεράσματα του Συμβουλίου Εcofin της 9ης και 10ης Μαΐου 2010,
- έχοντας υπόψη τη δήλωση της 25ης Μαρτίου 2010 των αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων της ζώ­νης του ευρώ,
- έχοντας υπόψη τα συμπεράσματα του Ευρωπαϊ­κού Συμβουλίου της 25ης και 26ης Μαρτίου 2010,
- έχοντας υπόψη τη δήλωση των χωρών της ευρωζώνης, της 11ης Απριλίου 2010, σχετικά με τη στήριξη της Ελλάδας από τις χώρες της ευρωζώνης,
- έχοντας υπόψη το ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με την Ευρωπαϊκή Διευκό­λυνση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και τον Ευ­ρωπαϊκό Μηχανισμό Χρηματοπιστωτικής Σταθερο­ποίησης και σχετικά με μελλοντικές ενέργειες (Ο-0095/2010 -Β7-0000/2010),
- έχοντας υπόψη το άρθρο 110, παράγραφος 2 και το άρθρο 115, παράγραφος 5, του Κανονισμού του,
  Α. λαμβάνοντας υπόψη άτι οι συντάκτες της Συν­θήκης του Μάαστριχτ δεν είχαν προβλέψει το ενδε­χόμενο μιας κρίσης δημόσιου χρέους μέσα στους κόλ­πους της ζώνης του ευρώ,
  Β. λαμβάνοντας υπόψη ότι η διαφορά μεταξύ των επιτοκίων δανεισμού για δημόσιο χρέος που εκδίδε­ται από κράτη μέλη της ζώνης του ευρώ διευρύνθηκε γρηγορότερα στη διάρκεια του φθινοπώρου του 2009,
  Γ. λαμβάνοντας υπόψη ότι την άνοιξη του 2010 η κατάσταση όσον αφορά την αγορά δημόσιου χρέους χειροτέρευσε αισθητά για ορισμένα κράτη μέλη και έφθασε σε κρίσιμα επίπεδα τον Μάιο του 2010,
  Δ. λαμβάνοντας υπόψη ότι ορισμένες από τις εξε­λίξεις που έλαβαν χώρα στην αγορά δημόσιου χρέ­ους πρέπει να γίνουν καλύτερα κατανοητές,
  Ε. λαμβάνοντας υπόψη ότι η χρηματοδοτική υποστήριξη εκ μέρους της Ευρωπαϊκής' Ένωσης για τους σκοπούς του κανονισμού (ΕΕ) αριθ 407/210 του Συμβουλίου, της 11ης Μαΐου 2010, θα περιο­ρίζεται, σύμφωνα με το άρθρο 2, παράγραφος 2, του κανονισμού αυ­τού, στο διαθέσιμο περι­θώριο κάτω από τα ανώ­τατα όρια των ιδίων πό­ρων για πιστώσεις πλη­ρωμών, λαμβάνοντας υπόψη ότι το άρθρο 3, παράγραφος 5, προβλέ­πει ότι η Επιτροπή και τα επωφελούμενα κρά­τη μέλη συνάπτουν μνη­μόνιο συμφωνίας όπου αναλύονται λεπτομερώς οι όροι της γενικής οικο­νομικής πολιτικής που — συνδέονται με τη χρημα­τοδοτική ενίσχυση της
Ένωσης και το οποίο η Επιτροπή κοινοποιεί στο Ευ­ρωπαϊκό Κοινοβούλιο και στο Συμβούλιο,
  ΣΤ. λαμβάνοντας υπόψη ότι τα κράτη μέλη της ζώ­νης του ευρώ, ακολουθώντας τα συμπεράσματα του Συμβουλίου ΕCFΙΝ της 9ης και 10ης Μαΐου 2010 θέσπισαν, στις 7 Ιουνίου 2010, την Ευρωπαϊκή Διευ­κόλυνση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας ως εται­ρεία περιορισμένης ευθύνης που υπόκειται στη νο­μοθεσία του Λουξεμβούργου (Societe anonyme) και προσέφεραν κατ' αναλογία εγγυήσεις ύψους έως 440 δισεκατομμυρίων ευρώ για τη λειτουργία της,
      1. εκφράζει την ικανοποίηση του για τις ενέργειες που έχουν γίνει πρόσφατα, τόσο σε ενωσιακό όσο και σε εθνικό επίπεδο, για τη διασφάλιση της σταθερό­τητας του ευρώ, λυπάται όμως διότι εκείνοι που δια­μορφώνουν τις σχετικές πολιτικές της Ένωσης δεν ανέλαβαν ενωρίτερα αποφασιστική δράση, παρά τη συνεχή επιδείνωση της χρηματοπιστωτικής κρίσης·
      2. τονίζει, ωστόσο, ότι οι ενέργειες αυτές έχουν απλώς προσωρινό χαρακτήρα και ότι θα πρέπει να υπάρξει πραγματική πρόοδος όσον αφορά τις δημο­σιονομικές και διαρθρωτικές πολιτικές των κρατών μελών και να θεσπισθεί ένα νέο και ισχυρότερο πλαίσιο οικονομικής διακυβέρνησης που θα απο­τρέψει την εμφάνιση στο μέλλον τέτοιων κρίσεων, θα αυξήσει το αναπτυξιακό δυναμικό και θα επιτρέ­ψει μια βιώσιμη μακροοικονομική επανεξισορρόπηση στην ΕΕ·
        3. θεωρεί ότι η παρούσα κρίση δεν μπορεί να επι­λυθεί μακροπρόθεσμα με την προσθήκη νέου χρέ­ους σε ήδη υπερχρεωμένες οικονομίες·
       4. πιστεύει ότι όλα τα κράτη μέλη, και ιδίως εκεί να που συμμετέχουν στην οικονομική και νομισμα­τική ένωση (ΟΝΕ), πρέπει να λαμβάνουν υπόψη, κα­τά την ανάπτυξη της οικονομικής πολιτικής τους, τις συνέπειες που έχει η πολιτική αυτή τόσο για τα ίδια όσο και για την Ένωση και ειδικά για τις χώρες της ΟΝΕ· θεωρεί ότι οι οικονομικές πολιτικές αποτε­λούν θέμα κοινού ενδιαφέροντος και πρέπει να συ­ντονίζονται στο πλαίσιο του Συμβουλίου, σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπει η Συνθήκη·
      5. πιστεύει ότι, παρά τις διατάξεις του κανονι­σμού (ΕΕ) αριθ. 407/2010 του Συμβουλίου, της 11ης Μαΐου 2010, και του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 332/2002, του Συμβουλίου, της 18ης Φεβρουαρίου 2002, οι κανόνες που διέπουν τον φορέα ειδικού σκοπού θα πρέπει να επιτρέπουν σε χώρες εκτός της ζώνης του ευρώ να συμμετέχουν στη Διευκόλυνση, εφόσον το επιθυμούν
     6. σημειώνει την ανακοίνωση της Επιτροπής CΟΜ(2010)0250 σχετικά με την ενίσχυση του συ­ντονισμού των οικονομικών πολιτικών, που συμβάλ­λει σημαντικά στην ενίσχυση ενός τέτοιου συντονι­σμού στην ΕΕ' κρίνει ότι στις νομοθετικές προτάσεις σχετικά με την ενίσχυση της οικονομικής εποπτείας θα πρέπει να περιλαμβάνονται νέα νομοθετήματα παράγωγου δικαίου στη βάση του άρθρου 121, πα­ράγραφος δφίς Συνθήκης· πιστεύει ότι το μελλοντι­κό πλαίσιο εποπτείας θα πρέπει να αποσκοπεί στη βιωσιμότητα των δημόσιων οικονομικών, στην ανά­πτυξη της οικονομίας, στη βελτίωση της ανταγωνι­στικότητας και της κοινωνικής συνοχής και στη μεί­ωση των εμπορικών ανισορροπιών
      7. πιστεύει ότι κατά τη συγκρότηση νέων ενωσιακών μέσων και διαδικασιών πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ο ρόλος κάθε θεσμικού οργάνου της ΕΕ περιλαμβανομένου του νομοθετικού και δημοσιονομικού ρόλου του Ευρωπαϊ­κού Κοινοβουλίου και του ανεξάρτητου ρόλου της ΕΚΤ όσον αφορά τη λήψη αποφάσεων σε θέ­ματα νομισματικής πολι­τικής·
      8. καλεί την Επιτρο­πή να εκπονήσει μια με­λέτη αξιολόγησης των επιπτώσεων του Ευρω­παϊκού Μηχανισμού Χρηματοοικονομικής Σταθεροποίησης, ιδίως στον προϋπολογισμό της ΕΕ, σε άλλα ενωσιακά χρηματοοικονομικά μέ­σα και στα δάνεια της ΕΤΕπ-
      9. καλεί την Επιτρο­πή να εκπονήσει μια με­λέτη αξιολόγησης επιπτώσεων της Ευρωπαϊκής Δι­ευκόλυνσης Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, ιδίως στη λειτουργία των αγορών ομολόγων σε ευ­ρώ και στις διαφορές των επιτοκίων τους- καλεί την Επιτροπή να αξιολογήσει, επιπλέον, τον βαθμό λει­τουργικότητας και υπευθυνότητας στη διαδικασία λήψης αποφάσεων αυτού του φορέα ειδικού σκοπού (ΦΕΣ), στην προοπτική μιας πιο μακροπρόθεσμης λύσης·
      10. ζητεί, επιπλέον, να ενημερωθεί με περισσό­τερες λεπτομέρειες για τον τρόπο λειτουργίας του συντονισμού μεταξύ της Διευκόλυνσης και του ΔΝΤ και, μεταξύ άλλων, για το αν η χρηματοδότηση κάθε ταμείου θα προσδιορίζεται παράλληλα, ώστε να δια­τηρείται η αναλογία 2:1, αν θα υπάρχει, όσον αφορά το επιτόκιο, κάποιος συντονισμός με το επιτόκιο του ΔΝΤ, προϋποθέτοντας ότι το επιτόκιο του ΔΝΤ θα ορίζεται στη βάση της καθιερωμένης πρακτικής του, ποιο προβλέπεται να είναι το επιπλέον επιτόκιο σε σχέση με εκείνο του γερμανικού bund  και αν αλη­θεύει ότι μάλλον θα βρίσκεται γύρω στο 1%, αν θα έχουν τα δάνεια της Ευρωπαϊκής Διευκόλυνσης Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας την ίδια προτε­ραιότητα (pari passu) με εκείνην του ΔΝΤ, δεδομέ­νου ότι κάτι τέτοιο θα σήμαινε πως η Διευκόλυνση θα αποκτούσε αυτομάτως το προνόμιο να μην περι­λαμβάνεται σε καμία ενδεχόμενη αναδιάρθρωση των άλλων υποχρεώσεων του δανειολήπτη, διότι, σε άλλη περίπτωση, η Διευκόλυνση θα ήταν εκτεθειμέ­νη στον κίνδυνο πρώτης ζημίας·
11. ζητεί να πληροφορηθεί αν έχουν προβλεφθεί κάποια μέτρα που θα εγγυώνται την ίση μεταχείριση σημειώνει, για παράδειγμα, ότι το επιτόκιο για τη Διευκόλυνση φαίνεται να είναι διάφορο εκείνου που έχει συμφωνηθεί για τη βοήθεια στην Ελλάδα, διότι οι δανειζόμενοι από τη Διευκόλυνση θα καταβάλλουν το συνολικό κόστος στον φορέα ειδικού σκο­πού για την άντληση των κεφαλαίων ζητεί. επιπλέον, να πληροφορηθεί πώς μπορεί να εξασφαλισθεί η ίση μεταχείριση των χωρών που δεν συμμετέχουν στην ΟΝΕ, αν η Διευκόλυνση λειτουργήσει μόνο αφού χρησιμοποιηθούν τα 60 δισ. ευρώ της χρηματοδό­τησης·
     12. παρατηρεί ότι το δημόσιο χρέος στη ζώνη του ευρώ δεν είναι βέβαιο ότι έχει μηδενικό ονομαστικό πιστωτικό κίνδυνο, όπως προεξοφλεί η οδηγία για τις κεφαλαιακές απαιτήσεις, καθώς και ότι οι τρέ­χουσες εξελίξεις έχουν αυξήσει τον πιστωτικό κίν­δυνο του μακροπρόθεσμου χρέους που εκδίδουν τα κράτη μέλη· πιστεύει ότι η Ευρωπαϊκή Αρχή Τραπε­ζών και το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Συστημικού Κιν­δύνου θα πρέπει να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα αυτό·
       13. σημειώνει ότι η οδηγία περι κεφαλαιακών απαιτήσεων θεωρεί μηδενικό τον κίνδυνο των κρα­τικών ομολόγων
       14. καλεί την ΕΚΤ να προσφέρει λεπτομερείς εξηγήσεις όσον αφορά τις πρόσφατες αποφάσεις της να αγοράσει κρατικά ομόλογα στη δευτερογενή αγο­ρά και πιστεύει ότι η ΕΚΤ θα πρέπει να διαμορφώ­σει μια στρατηγική εξόδου, με σαφές χρονοδιά­γραμμα, για την παύση αυτής της πρακτικής·
       15. πιστεύει ότι η επίτευξη μιας πιο μακροπρόθε­σμης λύσης απαιτεί την αντιμετώπιση του προβλή­ματος των εσωτερικών ανισορροπιών και της μη βιώσιμης συσσώρευσης χρέους, δηλαδή των βαθύτερων διαρθρωτικών αιτιών της παρούσας κρίσης κρίνει ότι μια τέτοια μακροπρόθεσμη προοπτική απαιτεί τη διόρθωση των εσωτερικών μακροοικονομικών ανι­σορροπιών στη ζώνη του ευρώ και στην ΕΕ και, συ­νεπώς, την αντιμετώπιση των σημαντικών διαφορών στα επίπεδα ανταγωνιστικότητας μεταξύ των κρα­τών μελών
       16. θεωρεί ότι ένα ισχυρότερο ενωσιακό πλαίσιο οικονομικής διακυβέρνησης πρέπει να περιλαμβά­νει έναν μόνιμο μηχανισμό της ΕΕ για την αντιμετώ­πιση κρίσεων δημόσιου χρέους, υπό τη μορφή ενός Ευρωπαϊκού Νομισματικού Ταμείου, μια συντονι­σμένη προσέγγιση για τη μακροοικονομική επανεξισορρόπηση, καθώς τη βελτίωση των συνεργείων μεταξύ του ενωσιακού προϋπολογισμού και των προ­ϋπολογισμών των κρατών μελών, για την επίτευξη μακροπρόθεσμης δημοσιονομικής εξυγίανσης·
      17. σημειώνει ότι, παρά την ενδεχομένως σημα­ντική επίπτωση του μηχανισμού αυτού στον προϋπο­λογισμό της ΕΕ, δεν έχει δοθεί στο Κοινοβούλιο κα­μία αρμοδιότητα στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, εφόσον η Διευκόλυνση θεσπίσθηκε με κανονισμό του Συμβουλίου στη βάση του άρθρου 122, παρά­γραφος 2, της ΣΛΕΕ' θεωρεί απαραίτητο να εξα­σφαλισθεί ότι το Κοινοβούλιο, ως αρμόδια για τον προϋπολογισμό αρχή, θα έχει λόγο σε ένα ζήτημα με ενδεχομένως τεράστιες δημοσιονομικές συνέπειες·
      18. καλεί την Επιτροπή να αναθέσει την εκπόνη­ση μιας ανεξάρτητης μελέτης σκοπιμότητας, μέχρι το τέλος του 2010, σχετικά με το ζήτημα των καινοτό­μων χρηματοδοτικών μέσων, όπως η κοινή έκδοση ευρωομολόγων, ως μέσων για τη μείωση των διαφο­ρών στα επιτόκια και την αύξηση της ρευστότητας στις αγορές χρεογράφων σε ευρώ·
      19. παρατηρεί ότι η έκδοση ευρωομολόγων για υποδομές σημαντικές σε ενωσιακό επίπεδο θα μπο­ρούσε να είναι συμβατή με τον σεβασμό του Συμφώ­νου Σταθερότητας και Ανάπτυξης-
      20. καλεί την Επιτροπή να αναλύσει μια ποικιλία εναλλακτικών επιλογών όσον αφορά ένα μακρο­πρόθεσμο σύστημα για την πρόληψη και την επίλυση ενδεχόμενων προβλημάτων δημόσιου χρέους κατά τρόπο αποδοτικό και βιώσιμο, χωρίς να χάςνεται κα­νένα από τα οφέλη του ενιαίου νομίσματος· πιστεύει ότι η ανάλυση αυτή θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη το γεγονός ότι ο πιστωτικός κίνδυνος των κρατικών ομολόγων μπορεί να διαφέρει μεταξύ των κρατών μελών και ίσως θα πρέπει αυτό να αντικατοπτρίζεται καλύτερα στους δείκτες κεφαλαίων των χρηματοπι­στωτικών ιδρυμάτων
       21. αναθέτει στον Πρόεδρο του να διαβιβάσει το παρόν ψήφισμα στην Επιτροπή, στο Συμβούλιο, στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, στον Πρόεδρο της ευρωομάδας και στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αυτοί που πρέπει να μιλήσουν,δε μιλάνε! λές κι έχουν όλη την αρρώστεια της σιωπής,Αυτοί που πρέπει να τολμήσουν δεν τολμάνε, να σταματήσουν τον κατήφορο της γής. Αυτοί που πρέπει είναι ολοι φοβισμένοι, φυλακισμένοι σε αόρατο κελί, κανείς δεν νοιάζεται ποιός ζεί και ποιός πεθαίνει, σκληρός ο κόσμος κι η ζωή μας φυλακή. Μη Φοβάσε μην κλαίς, που θα παει να λες και θα μας χαμογελάση, Μη φοβάσε μην κλαίς κι απο πίκρες πολλές όλοι εχουμε χορτάσει Μα το παλεύουμε, γιατί πιστεύουμε πως είναι μπόρα και θα περάσει

Ξέρω Νεκρούς που χουν τα μάτια ανοιχτά και που χτυπάει κανονικά μέσα η καρδιά τους, παν στη δουλειά χτυπάνε κάρτα στης εφτα, στο μισθολόγιο υπάρχει τ όνομα τους.................. Ξερω νεκρούς που μες τους δρόμους τριγυρνούν, κοιτούν βιτρίνες παζαρεύουν και ψωνίζουν, κάνουνε Πάσχα και τα έθιμα κρατούν, πληρώνουν Φόρους και στις εκλογές ψηφίζουν...... Αλλά έχουν φύγει μυστικά και σιωπηλά κι έχουν χωρίσει απ τον κόσμο τα δικά τους γιατί οι άνθρωποι πεθαίνουν τελικά τη μέρα που πεθαίνουνε τα όνειρα τους........

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΑ.Ο.Σ. ΝΟΜΟΥ ΦΩΚΙΔΟΣ 

ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Κορδάς Ιωαννης

Συνταξιούχος   

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ

Αντωνίου Ευθύμιος

Επιχειρηματίας

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Γιαννικούλης Χρήστος

Αξιωματικός Ε.Α.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ

Κουτσοδόντης Ιωάννης

Επιχειρηματιας

ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ

Μάμαλης Χαραλαμπος

Ιδιωτης

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

 

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΕΟΛΑΙΑΣ

Ξεπλάτης Γεώργιος

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

 

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ

Βέργης Νικόλαος

Αγρότης