Αθανασίου Διάκου 9 Άμφισσα Τηλ:6972698643                      fax:                      

Aντιδράστε, δυναμώστε τη φωνή της Ελλάδος στο κέντρο αποφάσεων.

H μόνη λύση για την ανατροπή του κατεστημένου των σκανδάλων , της κακοδιαχείρισης του δημοσίου χρήματος και της ατιμωρησίας των υπεύθυνων.

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ - ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ - ΣΤΗΡΗΞΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

 Δώστε βάση στους στοίχους  αφήστε το τραγούδι να μιλήσει στην ψυχή σας



Εσύ τι θα κάνεις ;


9
Ο Gerhard από την Γερμανία, ο Franchua από την Γαλλία, ο Mario από την Ιταλία, ο Johan από την Ολλανδία κι ο Tzim από την Αγγλία ευχαριστούν από καρδιάς όλους τους Έλληνες για την προτίμηση που δείχνουμε  στα εθνικά τους προϊόντα, και κατ’ επέκταση στη διασφάλιση των θέσεων εργασίας τους.
Και σαν επιβράβευση μας συμβουλεύουν να πουλήσουμε τον Παρθενώνα, και τα νησιά μας, σπρώχνοντας μας στο Δ.Ν.Τ. για να λύσουμε τα οικονομικά μας προβλήματα.

Αντίθετα ο Νίκος από την Θεσσαλονίκη, ο Γιώργος από τις Σέρρες,                         ο γαμπρός μας ο Γιάννης, ο γιος μας ο Θοδωρής, ακόμα και εμείς οι ίδιοι, βγαίνουμε στην ανεργία για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
Για την προτίμηση μας στα ξένα προϊόντα, και στα ξένα
super markets (LidlAldi, Carrefourdia)

Φανταστείτε ποσά δισεκατομμύρια ευρώ, πηγαίνουν κάθε χρόνο στον Gerhard, στον Franchua, στον Mario  ,στον Johan και στον Τζιμ.     
Κι αυτό γιατί, από άγνοια , αδιαφορία η ωχαδερφισμό δεν αγοράζουμε Ελληνικά προϊόντα. Όπως γάλα, τυρί, κασέρι, γιαούρτι, σαπούνια, χαρτιά υγείας και κουζίνας, μακαρόνια, μπύρες, αναψυκτικά, ποτά μαρμελάδες, τσιγάρα, σοκολάτες,  παγωτά, μπισκότα, οδοντόκρεμες.

Φανταστείτε τώρα ότι όλοι οι Έλληνες αγοράζουν μόνο Ελληνικά ζυμαρικά,  και η βιομηχανία Μέλισσα, για παράδειγμα, λόγω αυξημένης ζήτησης, θα πρέπει να διπλασιάσει την παραγωγή της. Σίγουρα θα χρειαστεί περισσοτέρους εργάτες, υπαλλήλους, οδηγούς, αποθηκάριους, περισσότερους μηχανικούς, ίσως χημικούς, σίγουρα περισσότερο σιτάρι (αγρότες). Σίγουρα κάποιους παρά πάνω υπαλλήλους θα πρέπει να προσλάβει. Σ αυτούς τους νεοπροσλαμβανόμενους  φανταστείτε λέει, να είναι το παιδί σας , που ψάχνει δουλειά.  Η ακόμα  ακόμα και εσείς οι ίδιοι.
Και όλα αυτά επειδή αγοράζατε μακαρόνια Μisko, η Μέλισσα, και όχι μακαρόνια Barilla  η μακαρόνια Lidl.

Ας κάνουμε μια προσπάθεια να αλλάξουμε τις αγοραστικές μας συνήθειες.  

Από αύριο προτιμάμε Ελληνικά προϊόντα αλλά και Ελληνικά super markets.  

Από αύριο στηρίζουμε προωθούμε και αυξάνουμε Ελληνικές θέσεις εργασίας .  

Από αύριο αποφασίζουμε τα λεφτά μας να μένουν Ελλάδα

Από αύριο στηρίζουμε το σπίτι μας να μην πέσει και μας πλακώσει 
9
Αντί παγωτά Algida η Ηaagen-Dazs αγοράστε  Έβγα ,  Κρι Κρι,   δέλτα.
Αντί βούτυρα Αdoro,Lurpak,   προτιμήστε  βιτάμ, αγνό, Κερκύρας.
Αντί προσουτο και σαλάμια Lidl , πάρετε Νικας, Υφαντης, creta farm έδεσμα
Αντί μπύρες,Carlsverk, Bud,  stella artois  υπάρχουν οι Mythos Βεργίνα.  Fix. Alfa.
Aντί  Νoutela   υπάρχει η Μerenta
Αντί γάλατα Νουνού, Βερόπουλου, Lidl ,  προτιμήστε Αγνό, Μεβγάλ, Ολυμπος, Κουκάκη
Αντί ουίσκι,  βότκα, αγοράστε  κονιάκ, τσίπουρο, ούζο, Ελληνικά κρασιά.
Αντί σόδα Tuborg, Perrier, evian, έχουμε Σουρωτή, δουμπια, ξινό νερό
Αντί coca cola, fanta, srite υπάρχουν αναψυκτικά  εψα, ηβη, Νιγριτα,Lux.
Αντί ζυμαρικά Barilla και Lidl προτιμήστε  αβεζ.μελισσα, μισκο.
Αντί οδοντόκρεμες Colgate, Aim υπάρχουν  kolynos, aquafresh,oulodent.
Aντί χαρτί υγείας και κουζίνας Lidl  και zewa αγοράστε Diana softex.
Αντί καθαριστικά Ava, Azax, υπαρχουν τα planet, trylet ευρυκα

Κάθε ευρώ που δίνετε σ αυτά τα προϊόντα μένει Ελλάδα

Επομένως όταν κάνετε την επόμενη αγορά σας, σκεφτείτε ότι ίσως να βοηθάτε μεσοπρόθεσμα την επαγγελματική σας εξέλιξη ή την επαγγελματική εξέλιξη αγαπημένων σας προσώπων.

ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ 
  


ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΗΡΙΖΩ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

9
Έχετε αναρωτηθεί αν τα προϊόντα που γράφουν MADE IN GREECE ή Ελληνικό Προϊόν είναι όντως ελληνικά;
Τώρα με την κρίση είναι καλά να το λάβουμε σοβαρά υπόψη μας.
Ο ευκολότερος τρόπος να το διαπιστώσετε είναι το bar code του προϊόντος. Τα 3 πρώτα ψηφία δείχνουν την χώρα προέλευσης

Εν μέσω οικονομικής κρίσης παρουσιάζεται μια καλή ευκαιρία να αναπροσδιορίσουμε όλοι τις καταναλωτικές μας συνήθειες όχι μόνο ποσοτικά αλλά και ποιοτικά.. Καλώς η κακώς η κατανάλωση μετατρέπεται σε μια συνειδητή πράξη που εν τέλει θα καθορίσει το παρόν και το μέλλον μας γιατί η μικρή μεμονομένη πράξη του καθενός, όταν αθροίζεται γίνεται μαζική και κρίσιμη..
Έτσι μετά από πολλά χρόνια επιστρέφει η ανάγκη της χώρας μας για ανάπτυξη και μαζι με την ανάγκη επιστρέφει και η ευθύνη.
Σε ένα μέρος της η οικονομική κατάσταση της χώρας οφείλεται στο γεγονός ότι έχει συρρικνωθεί η εγχώρια παραγωγή με αποτέλεσμα το ισοζύγιο εισαγωγών και εξαγωγών να έχει χάσει την ισορροπία του.. με απλά λόγια , είμαστε ένα σπίτι που αγοράζει περισσότερα από όσα πουλάει κάτι που αναπόφευκτα οδηγεί στην κατάρρευση..
Με λίγα λόγια, αν το χρέος του κράτους είναι να προωθήσει και να γίνει αρωγός της εγχώριας ανάπτυξης , χρέος των καταναλωτών είναι να στηρίξουν αυτήν την προσπάθεια.
Πρέπει δηλαδή, πρώτα εμείς να δώσουμε την ώθηση σε εκείνες τις ελληνικές επιχειρήσεις που πιστεύουμε ότι αξίζουν τα λεφτά τους, ακόμα κι αν αυ΄το σημαίνει πως θα θυσιάσουμε την ποσότητα κερδίζοντας όμως σε ποιότητα..
Έτσι όσο τονώνουμε την ελληνική παραγωγή τόσο αυξάνουμε το χρήμα που κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά καθώς μια επιχείρηση που παράγει στην Ελλάδα παίζει με χρήματα που γυρίζουν στο ίδιο τραπέζι..
Σκεφτείτε επίσης ότι αν η κάθε Ελληνική Οικογένεια στρέψει 500 ευρώ ετησίως σε ελληνικά προϊόντα, τότε για κάθε χίλιες οικογένειες, θα αυξηθεί άμεσα η ζήτηση ελληνικών προϊόντων κατά 500.000 ευρώ και θα δημιουργηθεί μια τελική κυκλοφορία χρήματος ισοδύναμη με περίπου 4.500.000 ευρώ στην αγορά!!
Ή πιο απλά, 1000 οικογένειες μπορούν να δημιουργήσουν 100-150 θέσεις εργασίας τουλάχιστον!!! Αλλάζοντας απλά την κατανάλωση από προϊόντα πολυεθνικών και από εισαγόμενα προϊόντα. Τελικά σκεφτείτε ότι αν όλοι μας υιοθετήσουμε μια τέτοια συνήθεια, τότε 1.000.000 οικογένειες θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε στην πρόσληψη 100.000-150.000 συμπατριωτών μας..
Συνεπώς την επόμενη φορά σκεφτείτε μήπως..
Αντί για τυρί gouda ψωνίστε Λογάδι Ηπείρου ή Ελασσώνας ή Τρικαλινό ή Μακεδονικό Τυρί. Λιώνουν το ίδιο καλά στην πίτσα και στα τοστ και είναι πολύ πιο νόστιμα.
Αντί για Coca Cola, Pepsi Cola, αγοράστε αναψυκτικά Lux, Εψα, Νιγρίτα, Σουρωτή, Ξυνό Νερό, κ.ά.
Αντί για Heinekenκαι Amstel, αγοράστε Mythos, Genesis, Magnus Magister, Kraft, Βεργίνα, Πειραϊκή (δοκιμάσατε ποτέ;) ή προτιμήστε ελληνικά κρασιά.
Αντί για μακαρόνια Barilla, Misco που παράγονται από πολυεθνική, αγοράστε μακαρόνια Μέλισσα ή μικρών ελληνικών βιοτεχνιών.
Αντί για .. προσούτο, αγοράστε ελληνικά αλλαντικά.
Αντί για σκληρό τυρί Δανίας, αγοράστε ελληνικά κεφαλοτύρια (παράδειγμα Γκλίτσα, Όλυμπος, Δωδώνη και πολλά άλλα).
Αντί για γάλα εισαγωγής Βερόπουλου και Lidl αγοράστε γάλα ΑΓΝΟ, ΜΕΒΓΑΛ, Όλυμπος, ΔΕΛΤΑ, κ.α.
Αντί για Ουίσκυ, αγοράστε τσίπουρο, ούζο, τσικουδιά.
Αντί για σοκολάτες Nestle, αγοράστε σοκολάτες ΙΟΝ. Ελληνικό μέλι, ελληνικές μαρμελάδες, ελληνικές καραμέλλες.
Αντί για Marlboro, Camel των αγαπημένων αμερικάνων, αγοράστε ΚΑΡΕΛΙΑ, ΣΕΚΑΠ.
Αντι να ψωνίζετε από super markets Lidl, Aldi, Carrefour και άλλες δουλειές γερμανικών και ξένων συμφερόντων. να ψωνίσετε από ελληνικές εταιρίες π.χ. Αλέξανδρος, Αρβανιτίδης, Μασούτης κτλ ή μικρά μπακάλικα..
Ίσως η λύση είναι στις μικρές καθημερινές αλλαγές του τρόπου ζωής μας που όταν γίνονται μαζικά αλλάζουν τον κόσμο μας.. εξάλλου όπως έλεγε και ένα σοφός, πρέπει να γίνεις η αλλαγή που θες να δεις..

ΘΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΙ (όπως σήμερα)ΑΥΡΙΟ Ο
ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΡΟΦΙΜΑ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΟΥ.

Γι'αυτό κι εγώ θα κάνω "μάγκα" τον μπαρμπα Γιώργο, τον μπακάλη της γειτονιάς μου, αγοράζοντας τρόφιμα απ'αυτόν.Προτιμώ την κατα 50 λεπτά (σήμερα) ακριβότερη ντομάτα απο την Λάρισσα που δεν είναι ίδια με την άλλη, παρά αυτούς τους "κλώνους" που πουλά το όποιο σούπερ πολύ φθηνότερα.

Εάν κάνουν το ίδιο και οι άλλοι γείτονες σε λίγο καιρό ο μπαρμπα Γιώργος θα ρίξει και τις τιμές γιατι θα έχει "ανέβει η κίνηση". Και ο παραγωγός αφού θα έχει αυξηθεί η ζήτηση θα προσλάβει επιπλέον κόσμο, και το εργοστάσιο και το ναυπηγείο και η βιομηχανία θα αρχίσουν όλα πάλι να λειτουργούν. 

Αυτό είναι ΑΝΑΠΤΥΞΗ. Θα πάρω Ελληνικά ρούχα, ελληνικές συσκευές,θα κρατήσω το χρήμα εδώ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΨΑΧΝΩ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΛΛΕΙΜΑ.
 
Κι ο μπαρμπα Γιώργος όταν χρειστεί κάτι θα έρθει στο δικό μου μαγαζί ή στην εργασία μου ή θα χρειαστεί την τέχνη μου. Έτσι θα μου επιστρέψει μέρος απο αυτά που του έδωσα και το θέμα πάει λέγοντας.

Τα "πουλάκια μας" όμως, νομοθετώντας τα νέα εργασιακά μέτρα υποδούλωσης στήσανε το πλαίσιο και ανοίξανε τον δρόμο ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ πολυεθνικούς οργανισμούς να έρθουν και να "επιγχειρήσουν" εις βάρος μας καί ως εργαζομένους
σε αυτές αλλα και ώς "υπόχρεους" καταναλωτές επίσης.
 
Το πλαίσιο εξυπηρετεί μεν τους δικούς μας Βιομηχάνους τόσο ωστε να μήν αντιδράσουν στην επερχόμενη ξένη επέλαση που θα εξαφανίσει την εγχώρια παραγωγή.
 
Ειναι σίγουρο όμως και αυτοί έναντι των ξένων, σιγά σιγά θα εξαφανιστούν είτε νομοθετικά είτε κυριολεκτικά.

Είναι ΕΜΦΑΝΕΣ οτι στόχος είναι να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ
ΤΟ ΠΑΝ ΕΓΧΩΡΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΡΤΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΕΛΛΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.

                        ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΗ.

 

Προτιμάτε με επιμονή προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα: Η πιο απλή και πρακτική λύση στα οικονομικά προβλήματα της χώρας μας!

Αποτελεί πλέον κοινή συνείδηση ότι τα δημόσια οικονομικά της χώρας μας βρίσκονται σε τόσο απελπιστική κατάσταση ώστε προσελκύουν πλέον τους παγκόσμιους καρχαρίες που «μυρίζονται αίμα» και συρρέουν για να μας κατασπαράξουν, απομυζώντας όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα από τα σχεδόν άδεια ταμεία μας. 

Εμείς καταθέτουμε την δική μας απλή και πρακτική λύση, η οποία δεν είναι δυνατόν (για πολλούς, ευνόητους και απόλυτα κατανοητούς λόγους) να διατυπωθεί από καμιά επίσημη ελληνική αρχή:

Εάν οι μισοί Έλληνες επέλεγαν για τις καθημερινές τους ανάγκες προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα όχι μόνο θα λύναμε το μεγαλύτερο μέρος των οικονομικών προβλημάτων της χώρας μας, αλλά θα εξασφαλίζαμε απασχόληση τόσο για τους Έλληνες όσο και για το μεγαλύτερο μέρος των οικονομικών μεταναστών που φιλοξενούμε στην χώρα μας!

Η απλή αυτή αλήθεια έχει σχέση με τις καθημερινές μας συνήθειες που μέσα σε συνθήκες οικονομικής κρίσης πρέπει να αλλάξουν αμέσως:

Υπάρχει πλέον εθνική ανάγκη να ευαισθητοποιηθούμε σαν καταναλωτές και να εξετάζουμε σχολαστικά τις ετικέτες των προϊόντων που αγοράζουμε από τις αλυσίδες λιανικής. Υπάρχει πλέον εθνική ανάγκη να προτιμάμε τα προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα έστω και αν πρέπει να τα πληρώσουμε ακριβότερα!

Αντίθετα, θεωρούμε μεγάλη επιπολαιότητα (που σήμερα βλάπτει τα μέγιστα την Εθνική μας οικονομία, τον εαυτό μας, την οικογένεια και την κοινωνία μας) την επιλογή προϊόντων που παράγονται στο εξωτερικό και πλημμυρίζουν τα ράφια των αλυσίδων λιανικής.

Αγοράζοντας προϊόντα που εισάγονται έτοιμα στην Ελλάδα προσφέρουμε χρήματα και εργασία σε ξένες οικονομίες, οι περισσότερες από τις οποίες δεν αντιμετωπίζουν τα οξύτατα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η Ελλάδα.

Με τις σημερινές κρίσιμες συνθήκες αποτελεί υποχρέωση μας να εξετάζουμε σχολαστικά τις ενδείξεις που υπάρχουν στην ετικέτα των προϊόντων που αγοράζουμε:

Παράγεται στην Ελλάδα, έχει καλώς! Αν μάλιστα πρόκειται για κάτι παραδοσιακό, ακόμα καλύτερα! Και προσοχή: Ας είναι πιο ακριβό! Δεν πειράζει, ένα μεγάλο μέρος της αξίας που θα πληρώσουμε επιστρέφει με πάρα πολλούς τρόπους σε εμάς τους ίδιους! 

Εισάγεται έτοιμο από το εξωτερικό, μην το αγοράζετε – και ας είναι φθηνότερο! Βρείτε κάποιο Ελληνικό υποκατάστατο ή έστω κάποιο υποκατάστατο που παράγεται στην Ελλάδα.

Κάνοντας μια δειγματοληπτική έρευνα στις κορυφαίες αλυσίδες λιανικής, μας σηκώθηκε η τρίχα της κεφαλής μας:

Είναι απίστευτο με πόση επιπολαιότητα πλουτίζουμε άλλες χώρες την στιγμή που εμείς κινδυνεύουμε να χρεοκοπήσουμε και είμαστε υποχρεωμένοι να υποστούμε βαρύτατες οικονομικές συνέπειες στο εισόδημα και στην καθημερινή μας ζωή. Τα εισαγόμενα προϊόντα που επιπόλαια αγοράζουμε –ενώ θα μπορούσαμε να τα υποκαταστήσουμε με αντίστοιχα που παράγονται στην Ελλάδα- είναι χιλιάδες!

Δεν είναι φυσικά δυνατόν να απαριθμήσουμε ένα προς ένα τα εισαγόμενα προϊόντα που μπορούμε να υποκαταστήσουμε, αλλά μπορούμε κάλλιστα να δώσουμε μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα:

Γιατί άραγε να τρώμε φασολάκια Κίνας, ρεβίθια Τουρκίας, φακές Καναδά, ρύζι Ινδίας, πατάτες Αιγύπτου, φιστίκια Συρίας, μακαρόνια Ιταλίας, σοκολάτες Ελβετίας, Ιταλίας ή Ισπανίας, ζάχαρη από τον Άγιο (;) Μαυρίκιο (και μη χειρότερα!) και χιλιάδες άλλα προϊόντα που αγοράζουμε από τις αλυσίδες λιανικής χωρίς να μπαίνουμε στον κόπο να βλέπουμε που «στέλνουμε» τα λιγοστά χρήματά μας;

Γιατί να αγοράζουμε εισαγόμενα νερά, αναψυκτικά και δεκάδες μπύρες από την Γερμανία, την Αμερική ή το Μεξικό; Χάθηκαν τα αναψυκτικά, τα νερά ή οι μπύρες που παράγονται στην Ελλάδα, με επενδύσεις που έκαναν ακόμα και ξένες (πολυεθνικές ή μη) εταιρίες που απασχολούν χιλιάδες εργαζόμενους στην χώρα μας; (Μην ακούτε φωνές που σας καλούν να μην αγοράζετε προϊόντα πολυεθνικών που παράγονται στην Ελλάδα γιατί όχι μόνο δεν βοηθάτε την εθνική οικονομία αλλά και γιατί κλονίζετε τις προοπτικές ξένων επενδύσεων  στην χώρα μας τις οποίες χρειαζόμαστε σαν τον διψασμένο που βρίσκεται στην έρημο).

Γιατί στέλνουμε τα χρήματα μας, στο (δήθεν αυθεντικό) Βαλσαμικό Ιταλίας, λες και το περίφημο Βαλσαμικό Παπαδημητρίου δεν είναι και καλύτερο και φθηνότερο;

Γιατί πληρώνουμε χρήματα για να αγοράσουμε εισαγόμενα κρασιά από την Χιλή, την Νέα Ζηλανδία, την Αυστραλία (και δεκάδες άλλες χώρες του κόσμου) όταν έχουμε πλούσια εγχώρια παραγωγή και μια παράδοση που χάνεται στα βάθη των αιώνων;

Γιατί να αγοράζουμε επιπόλαια εισαγόμενα τυριά και γαλακτοκομικά, όταν η δική μας γαλακτοβιομηχανία προσφέρει εξαιρετικά προϊόντα που τα ζηλεύουν ακόμα και οι ξένοι;

Γιατί (όσοι έχουν την κακή συνήθεια του καπνίσματος) να αγοράζουν εισαγόμενα τσιγάρα – χάθηκαν οι ελληνικές καπνοβιομηχανίες που είναι και φθηνότερες;

Ακόμα και τους ηλιόσπορους τους εισάγουμε από την Αμερική (εμείς που έχουμε την μεγαλύτερη ηλιοφάνεια της Ευρώπης), ακόμα και το χαμομήλι που αγοράζουμε από τις αλυσίδες λιανικής είναι εισαγόμενο (αν είναι δυνατόν!), ακόμα και το φαγητό που δίνουμε στα ζώα μας (ζωοτροφές) εισάγεται από την Ολλανδία!  Είμαστε ή όχι άξιοι της τύχης μας;

Ας μην προβληματιζόμαστε λοιπόν, ας μην διαμαρτυρόμαστε με διάφορα συλλαλητήρια του «πάμε» και του «ερχόμαστε» που επιβάλλουν οι διάφοροι επαγγελματίες εργατοπατέρες, αλλά ας στρωθούμε σοβαρά στα πρακτικά, απαραίτητα και στοιχειώδη που μπορούν να βοηθήσουν στην επίλυση των προβλημάτων μας – είναι στο δικό μας χέρι!

Αφού σήμερα δεχόμαστε μια μαζική επίθεση από επικίνδυνους μεγαλοαπατεώνες (μπροστά στους οποίους ακόμα και η Μαφία μοιάζει με ερασιτεχνική παρέα μικροκλεφτών) ας χρησιμοποιήσουμε τα «όπλα» που έχει ο κάθε ένας από εμάς υπερασπίζοντας με τον δικό μας τρόπο την χώρα μας, την οικογένεια μας και τον ίδιο μας τον εαυτό!

Για προϊόντα που δεν παράγουμε καθόλου ή δεν παράγουμε αρκετά για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες μας, ας επιλέγουμε προϊόντα χωρών (όπως π.χ. η Γαλλία) που μας υποστήριξαν ή μας υποστηρίζουν σε δύσκολες στιγμές.

Συμπέρασμα: Προτιμάτε με επιμονή προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα γιατί είναι η πιο απλή και πρακτική λύση στα οικονομικά προβλήματα της χώρας μας!

Συμβουλέψτε τους οικονομικούς μετανάστες που ζουν στην Ελλάδα να αγοράζουν μόνο προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα γιατί με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουν, μαζί με την δική μας, και την δική τους μόνιμη απασχόληση!

Ας ενεργοποιηθούμε λοιπόν! Ας δραστηριοποιηθούμε αμέσως και ας διαδώσουμε το μήνυμα αυτό σε όσο το δυνατόν περισσότερους συμπολίτες μας!

8 Μαρτίου 2010 /k1056



«Αγοράζουμε Ελληνικά»: Δυναμική καμπάνια στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής!


Ο Ελληνισμός της Αμερικής δηλώνει «παρών» στις δύσκολες ώρες που περνάει η Ελληνική οικονομία: Το «Estiator», το μοναδικό κλαδικό περιοδικό της ομογένειας των ΗΠΑ, ξεκίνησε μια δυναμική καμπάνια υποστήριξης των ελληνικών προϊόντων σαν τον πιο απλό, πρακτικό και αποτελεσματικό τρόπο βοήθειας προς την Ελλάδα. 


Το «Estiator» είναι ένα μηνιαίο περιοδικό το οποίο επί 23 συνεχή χρόνια απευθύνεται στην πιο δυναμική ομάδα Ελληνο-Αμερικανών: Τους ιδιοκτήτες, τους διευθυντές και τους εργαζόμενους των χιλιάδων Ελληνικών εστιατορίων που λειτουργούν σε ολόκληρη την Αμερική, τους εισαγωγείς – χονδρέμπορους που διακινούν Ελληνικά προϊόντα, τα διάφορα παντοπωλεία ελληνικής ιδιοκτησίας καθώς και όλους τους εμπλεκόμενους με την εισαγωγή και την διανομή Ελληνικών τροφίμων και ποτών (και όχι μόνο) στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Με την πολύ σημαντική «επιρροή» που ασκεί το περιοδικό «Estiator» στον ευρύτερο χώρο των επαγγελματιών της μαζικής εστίασης (αλλά και την ελληνοαμερικανική κοινότητα), ξεκίνησε μια μεγάλη καμπάνια με τίτλο «Αγοράζουμε Ελληνικά» και υπότιτλο «Μπορούμε να βοηθήσουμε αγοράζοντας Ελληνικά προϊόντα!». Το κείμενο της καταχώρησης έχει ως εξής:





Η Ομογένεια εδώ στην Αμερική αισθάνεται πραγματικό πόνο και αγωνιά για την δοκιμασία που περνά η πρώτη παρτίδα. Πολλοί ρωτούν πως μπορούν να την βοηθήσουν να ξεπεράσει την οικονομική κρίση.

Το «Estiator» πιστεύει ότι όλοι μπορούμε να βοηθήσουμε άμεσα και αποτελεσματικά την Ελλάδα αγοράζοντας Ελληνικά προϊόντα. Τα γνήσια, από την Ελλάδα προερχόμενα προϊόντα που προσφέρονται στα ελληνικά παντοπωλεία σε όλες τις πόλεις της Αμερικής: Λάδι, ελιές, τυριά, μέλι, κρασί, ζυμαρικά, κονσέρβες – ό,τι χρειάζεται ένα σπίτι.

Ιδιαίτερα οι εστιάτορες μπορούν να συμβάλλουν πολύ περισσότερο, αφού η κατανάλωση των προϊόντων αυτών σε ένα εστιατόριο αντιστοιχεί με την κατανάλωση εκατοντάδων νοικοκυριών. Η Ελλάδα έχει ανάγκη από περισσότερες εξαγωγές και θα ήταν πολύ ευπρόσδεκτες από τους Έλληνες παραγωγούς νέες παραγγελίες ομογενών και άλλων εισαγωγέων.

Ας ξεκινήσουμε μια εκστρατεία για την κατανάλωση των πραγματικών, των γνήσιων ελληνικών προϊόντων με το σύνθημα «Αγοράζουμε Ελληνικά». Είναι ένα σύνθημα που μπορούν να υιοθετήσουν όλες οι ελληνοαμερικανικές οργανώσεις με μια επιστολή προς τα μέλη τους. Και βεβαίως, οι προμηθευτικές εταιρίες των εστιατόρων με την συμπαράσταση των ομογενειακών μέσων ενημέρωσης.

Οι ολοσέλιδες καταχωρήσεις του περιοδικού «Estiator» δεν περιορίζονται μόνο στις δικές του σελίδες: Δημοσιεύονται σαν διαφημιστικές καταχωρήσεις στις μεγαλύτερες ομογενειακές εφημερίδες (Εθνικός Κήρυκας, Greek News, Hellenic News, Ομογένεια) - μεταδίδονται επίσης σαν διαφημιστικά spots σε ραδιοφωνικά προγράμματα (Hellas FM, Ομογένεια) ή δορυφορικές τηλεοπτικές εκπομπές που εκπέμπουν σε ολόκληρη την Αμερική (MEGA, ANTENNA).





Ο εκδότης του περιοδικού «Estiator» Παναγιώτης Μακριάς


Ο εκδότης του περιοδικού «Estiator» Παναγιώτης Μακριάς, σε συζήτηση που είχαμε μαζί του μας είπε, μεταξύ άλλων, και τα εξής:

«Πολλοί μας ρωτούν πως μπορούν να βοηθήσουν την Ελλάδα. Εμείς πιστεύουμε πως ο καλύτερος τρόπος είναι να αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα. Οι Έλληνες εστιάτορες, πρώτης, δεύτερης ή τρίτης γενιάς, μπορούν να προσφέρουν πολύ μεγάλη βοήθεια προς την Ελλάδα αγοράζοντας για τις ανάγκες τους προϊόντα που παράγονται και συσκευάζονται στην Ελλάδα, όπως άλλωστε και όλοι οι ελληνοαμερικανοί,  αγοράζοντας ελληνικά προϊόντα για τα σπίτια τους.
Είναι αλήθεια ότι πολλές φορές τα αυθεντικά ελληνικά προϊόντα, τα τρόφιμα ή τα ποτά, είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα προϊόντα που κυκλοφορούν στην αμερικανική αγορά. Εμείς όμως, την κρίσιμη τούτη ώρα για την πρώτη πατρίδα μας, πρέπει να προσφέρουμε την απόλυτα αναγκαία αυτή συμπαράσταση, δίνοντας παράλληλα τον κατάλληλο χρόνο στους Έλληνες παραγωγούς, μέσα από την αύξηση των εξαγωγών τους στην Αμερική, να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους. Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε την καμπάνια αυτή που ελπίζουμε πως θα έχει σημαντική απήχηση».

Τι άλλο θα μπορούσαμε να προσθέσουμε εκτός από θερμά συγχαρητήρια; Εμείς πάντως πιστεύουμε πως η πρωτοβουλία αυτή του περιοδικού «Estiator» θα παρακινήσει πολλές ελληνοαμερικανικές οργανώσεις να παροτρύνουν τα μέλη τους με το σύνθημα «Αγοράζουμε Ελληνικά» - όπως άρχισε να συμβαίνει και στην μακρινή Αυστραλία σε ιδιαίτερα έντονους ρυθμούς με ειδική ιστοσελίδα (http://www.helpsavegreece.com/).

Λεωνίδας Κουμάκης*
14 Ιουνίου 2010
 
*Ο Λεωνίδας Κουμάκης, γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη. Σπούδασε Νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και επί τρεις δεκαετίες, με την ιδιότητα του Διευθυντού Εξαγωγών Ελληνικής Οινοβιομηχανίας, ταξίδευσε στις 4 από τις 5 ηπείρους του πλανήτη μας, δημιουργώντας ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομής σε 32 χώρες. Είναι συγγραφέας των βιβλίων «Το Θαύμα-Μια πραγματική ιστορία» (1992, η τέταρτη έκδοση το 2008) και «Ματιές στις ρίζες του Ελληνισμού» (1997).   

1 σχόλιο:

  1. Ειμαι τεχνικός και πέρασα ένα φεγγαρι δουλεύοντας σε εργοστάσιο μπύρας. Δεν πίνω συχνά heineken, αλλά για να είμαι σωστός πρέπε να πω ότι η εταιρία αυτη ειναι ο καλυτερος εργοδότης στο χώρο της μπύρας στην Ελλάδα. Είδα και άλλες μάρκες να κάνουν εργοστάσια στην Ελλαδα να τα αφηνουν στη τύχη τους, να τα κλείνουν , να τα ξαναανοίγουν , οι εργαζόμενοι να φεύγουν, να μειώνονται … Προτείνω λοιπόν απολάυστε τώρα που έρχεται και καλοκαιράκι την μπυρίτσα σας σκεφτόμενοι μόνο τον μεζέ σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αυτοί που πρέπει να μιλήσουν,δε μιλάνε! λές κι έχουν όλη την αρρώστεια της σιωπής,Αυτοί που πρέπει να τολμήσουν δεν τολμάνε, να σταματήσουν τον κατήφορο της γής. Αυτοί που πρέπει είναι ολοι φοβισμένοι, φυλακισμένοι σε αόρατο κελί, κανείς δεν νοιάζεται ποιός ζεί και ποιός πεθαίνει, σκληρός ο κόσμος κι η ζωή μας φυλακή. Μη Φοβάσε μην κλαίς, που θα παει να λες και θα μας χαμογελάση, Μη φοβάσε μην κλαίς κι απο πίκρες πολλές όλοι εχουμε χορτάσει Μα το παλεύουμε, γιατί πιστεύουμε πως είναι μπόρα και θα περάσει

Ξέρω Νεκρούς που χουν τα μάτια ανοιχτά και που χτυπάει κανονικά μέσα η καρδιά τους, παν στη δουλειά χτυπάνε κάρτα στης εφτα, στο μισθολόγιο υπάρχει τ όνομα τους.................. Ξερω νεκρούς που μες τους δρόμους τριγυρνούν, κοιτούν βιτρίνες παζαρεύουν και ψωνίζουν, κάνουνε Πάσχα και τα έθιμα κρατούν, πληρώνουν Φόρους και στις εκλογές ψηφίζουν...... Αλλά έχουν φύγει μυστικά και σιωπηλά κι έχουν χωρίσει απ τον κόσμο τα δικά τους γιατί οι άνθρωποι πεθαίνουν τελικά τη μέρα που πεθαίνουνε τα όνειρα τους........

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΑ.Ο.Σ. ΝΟΜΟΥ ΦΩΚΙΔΟΣ 

ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Κορδάς Ιωαννης

Συνταξιούχος   

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ

Αντωνίου Ευθύμιος

Επιχειρηματίας

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Γιαννικούλης Χρήστος

Αξιωματικός Ε.Α.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ

Κουτσοδόντης Ιωάννης

Επιχειρηματιας

ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ

Μάμαλης Χαραλαμπος

Ιδιωτης

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

 

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΕΟΛΑΙΑΣ

Ξεπλάτης Γεώργιος

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

 

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ

Βέργης Νικόλαος

Αγρότης