Αθανασίου Διάκου 9 Άμφισσα Τηλ:6972698643 fax:
Aντιδράστε, δυναμώστε τη φωνή της Ελλάδος στο κέντρο αποφάσεων. H μόνη λύση για την ανατροπή του κατεστημένου των σκανδάλων , της κακοδιαχείρισης του δημοσίου χρήματος και της ατιμωρησίας των υπεύθυνων.
|
Τρίτη 2 Αυγούστου 2011
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΑ.Ο.Σ. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΤΟ «ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΣΑΛ» ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΑ.Ο.Σ. ΝΟΜΟΥ ΦΩΚΙΔΟΣ |
||
ΠΡΟΕΔΡΟΣ |
Κορδάς Ιωαννης |
Συνταξιούχος |
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ |
Αντωνίου Ευθύμιος |
Επιχειρηματίας |
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ |
Γιαννικούλης Χρήστος |
Αξιωματικός Ε.Α. |
ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ |
Κουτσοδόντης Ιωάννης |
Επιχειρηματιας |
ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ |
Μάμαλης Χαραλαμπος |
Ιδιωτης |
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ |
|
|
ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΕΟΛΑΙΑΣ |
Ξεπλάτης Γεώργιος |
|
ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ |
|
|
ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ |
Βέργης Νικόλαος |
Αγρότης |
|
Σπάνιο οπτικό υλικό από την γερμανική Κατοχή
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.neolaialaos.gr/2011/08/03/news/5577/
Κατά την διάρκεια τής Γερμανικής Κατοχής στην Ελλάδα (1941-44), ένας πρώην αξιωματικός τού Πολεμικού Ναυτικού και μετέπειτα επιχειρηματίας, ο Άγγελος Παπαναστασίου, αποτύπωσε κάποιες εικόνες τής περιόδου εκείνης στην κινηματογραφική του μηχανή.
Ένα εγχείρημα, ιδιαιτέρως δύσκολο και επικίνδυνο, δεδομένου ότι η φωτογράφιση ή κινηματογράφιση άνευ άδειας από τον εχθρό, τιμωρούνταν διά τής θανατικής ποινής. Ο Παπαναστασίου, με κίνδυνο τής ζωής του, έκρυβε την μηχανή του σε μια καραβάνα συσσιτίου για να μην κινήσει υποψίες και κατέγραφε κρυφά εικόνες, τόσο από την καθημερινότητα, αλλά και -κυρίως- σκληρές εικόνες από τα δεινά που επέφερε η Κατοχή.
Το κινηματογραφικό υλικό τού Παπαναστασίου, χρησιμοποιήθηκε στην Δίκη τής Νυρεμβέργης, ως αποδεικτικό στοιχείο τών εγκλημάτων που διέπραξαν οι Γερμανοί στην Ελλάδα.
Το 1978, οι υπεύθυνοι τού Πολεμικού Μουσείου, δανείστηκαν την ταινία από την κόρη τού Παπαναστασίου, Λουκία, για μία και μόνη προβολή. Πριν την επιστρέψουν όμως, αφαίρεσαν σημαντικό τμήμα τού υλικού (18′ από τα περίπου 45′), χωρίς να δώσουν πειστική εξήγηση. Όπως λέγεται, ο κύριος λόγος που «εξαφανίστηκαν» σκηνές από το υλικό, ωφείλεται στο ότι σε κάποιες απ’ αυτές εμφανίζονται δωσίλογοι εν ώρα δράσης…